Etusivu

Klondyke Wall ry on vuonna 2002 perustettu kiipeilyseura, jonka tarkoituksena on edistää, kehittää ja levittää kiipeilyharrastusta. Klondyke Wall ry on Suomen kiipeilyliiton jäsen.

Yhdistyksen kiipeilytilat sijaitseen nykyään Vantaan Tammistossa, Kiipeilyareenan toimitiloissa. Toiminta Koivukylässä rautatieaseman vanhassa asemarakennuksessa on loppunut elokuussa 2019.

Kiipeily sopii kaikille!

Kiipeily on erittäin monipuolinen laji, joka kehittää kiipeilijän kehon hallintaa, lihaskoordinaatiota ja henkisiä ominaisuuksia. Kiipeilyharrastus sopii kaikille lapsista lähtien, eikä se vaadi hyvää kuntoa tai kehon hallintaa aloittamiseen. Kiipeily on ihmisille luontainen tapa ja ensikertalaiset yllättyvätkin yleensä positiivisesti omista kiipeilytaidoistaan.

Liity jäseneksi vuodelle 2023!

Täytä jäsenhakemus yhteystiedot-sivulta >