Gekko-boulder 21.3. 2015

11.3.2015

Taas kevät koittaa ja Gekko-boulder 2015 lähestyy! Lauantaina 21.3.2013 klo 16 - 90 järjestetään legendaarinen kiipeilykilpailu Team Panicin kiipeilyluolalla.

Hei!

Jälleen on se aika vuodesta ja Gekkoboulder IX 2015 järjestetään 21.3.2014 Team Panicin kiipeilyluolalla. Kyseessä on siis legendaarisen maineen saavuttanut kutsukilpailu, johon ovat tervetulleita kaikki Team Panicin jäsenet ja heidän kutsumansa kaverit. Kisajärjestelyt etenevät niin että keskiviikkona 18.3. junnuvuoron jälkeen klo 19.00 eteenpäin seinältä puretaan ja pestään otteet, lajitellaan ruuvit ja tila siivotaan. Lauantaina 21.3 12.00 alkaa kisareittien rakentaminen ja edellisvuosien tapaan kilpailijat tekevät itse reitit ja kilpailussa kaikki, myös oma reitti kiivetään. Jokaisesta saavutetusta otteesta saa pisteen eli kaikkea kannattaa kokeilla vaikkei ylös asti pääsisikään. Kisareittiin käytettävä maksimi otemäärä on 12. Varsinainen kilpailu alkaa 16.00 ja loppuu 19.00. Eniten pisteitä saanut voittaa ja siitä huolimatta palkinnot arvotaan osallistuneiden kesken eli osallistuminen todella kannattaa. Kilpailun jälkeen jälkipelin pelaamiseen neuvotellaan jälleen Jokikatu 10 saunaa, mutta siitä seuraa lisää tietoa myöhemmin.

Mitä seinällä tapahtuu 19.-20.3. kun otteet otetaan alas ja pestään jo 18.3.??

Toivottavasti ei mitään, mutta kyseinen loppuviikko on varattu siihen että kaikkea ei ehditä tehdä keskiviikkona. Kiipeilemään ei ehkä kannata mennä kun ei ole seinillä niitä otteita.

Saako osallistua jos ei osaa tehdä reittiä?

Kyllä saa ja reitin saa tehdä vaikka ei osaisi osallistua. Reitin tekoon saa myös halutessaan apua paikalla notkuvilta kiipeilijöiltä. Kilpailussa neuvoja saa varmasti vaikka ei haluaisikaan.

Saako tulla katsomaan?

Kyllä, itsekin olin kerran katsomassa sellaisia vartalonmaalauskilpailuja. Nekin oli ihan kivat kisat.

Mitä kilpailuun osallistuminen maksaa?

Ei mitään ja myös keskiviikon purkupesusiivoustalkoisiin saa tulla ilmaiseksi.

Saako tulla saunomaan jos virvokkeet maistuisivat mutta kiipeily ei kulje?

Kyllä saa ja toisinpäinkin sopii, mutta mielestäni se on hieman epäurheilijamaista käytöstä.

Terveisin,

Valtteri - Team Panic